vrijdag 26 november 2010

Corporate Twitter

Ok peter, hier komt een extra twitterpost.

Kees Romkes heeft op zijn blog een interessant artikel over Corparate Twitter.

Corporate twitter account Kees gelooft in ruimte is voor zakelijke profilering op Twitter zolang dit uit gaat van het toevoegen van relevante informatie voor je netwerk en wanneer je doel duidelijk is. Als kernwoorden noemt hij:

1. Tijd
2. Authenticiteit
3. Verantwoordelijkheid

Lees vooral verder op zijn blog http://www.keesromkes.nl/social-media/corporate-twittering-1/

2 opmerkingen:

  1. dat is interessante kost voor als we gaan uitvliegen, ondersteund dus door tweets. De geprinte blog van Romkes neem ik mee in de trein naar Berlijn. Maarre.. onze doelgroep zit nog niet heel veel op Twitter... dus of het echt voor ons een nutting instruemnt is..?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Peter en denk voor je Blog Eline, Peter, natuurlijk blijft relevant of je doelgroep daar zit. Aan de andere kant van de medaille is ook de kant van "profileren" belangrijk, een nieuwe doelgroep, of ambassadeurs, aanboren via social media kan ook een doel op zich zijn.

    De context van je vraag is me daarom niet helemaal bekend, die mag je gerust neerzetten zodat ik daar nog wat dieper op in kan gaan. Ben benieuwd of het stuk je bevallen is uiteindelijk !

    BeantwoordenVerwijderen